We made it!

13 december 2017 - Bangkok, Thailand

Lieve allemaal,

Hier een eerste verhaal vanuit een (sorry dat ik het zeg) heel erg warm Bangkok. (35 graden)

Zo wat was dit een gave maand! Lees: uiteten, lunchen, feesten, prinsenbal, zeveravonden, op de koffie nog meer uiteten..
Mijn "afscheid" verliep precies zoals gehoopt.. overal en iedereen kunnen bezoeken. Met afgelopen weekend als kers op de taart. Vrijdag uiteten met thuis.. zaterdags een super gave afscheidsborrel en zondag mijn leven op het spel gezet omdat ik "moest" gaan werken 😂.

Tsja.. die klote sneeuw, ik zal niet Mariska heten als het allemaal gaat zoals gepland.. Dus maandag overdag al flink in de stress of de vlucht überhaupt wel ging.. bij ons thuis waren ze ook weer erg blij dat ik uitgerekend met code rood naar het vliegveld gebracht moest worden.. dus ruim 1,5 uur langer onderweg naar Keulen. Waar dus werkelijk geen enkel vlokje sneeuw te bekennen was..

Op de kiss en ride afscheid genomen van Ellen, Piet en Mama.. ergens wel fijn dat we dit vluchtig konden doen.. wilde er geen drama van maken, ik doe dit tenslotte voor mijn plezier. Het moment dat ik het vliegveld in liep werd ik overvallen door een vlaag van "wat the fack ga ik doen..nu sta ik er dus echt alleen voor" maar zoals ik al zei geen drama we gaan dit gewoon doen.

Prima vlucht achter de rug, aan de bagageband sprak een meisje mij aan waar ze de uitgang kon vinden.. al snel bleek ze uit Limburg te komen en toen ik zei dat ik een Brabantse was, was haar reactie ach shit zeg dan moet je carnaval missen.. en ja toen was de klik daar..

Het was al donker toen we arriveerden in het hostel, dus snel omgekleed en het plan even iets te gaan eten op Koh San Road.. met als gevolg.. een hilarische avond bangkok zoals Azië moet zijn. Heel veel leuke mensen leren kennen uit alle windstreken.. net iets teveel "ach nog een biertje dan.."

Dus een goede start met al een flink aantal "geluksmomentjes" ja ik weet weer waar ik het voor doe!

Ik ben helemaal happy met mijn keuzes, het is hier al snel "go with the flow" maak je vooral niet druk en geniet..

Dus dat ga ik zeker doen! Bedankt voor alle vele berichtjes, ontzettend leuk om te lezen!
Sterkte in de sneeuw! En de groeten thuis 😊

Liefs Mariska

1. Hennie vromans:
    Succes Mariska en geniet ervan
  2. Keesje:
    👍👍👍👍
  3. Anouk:
    13 december 2017
    35 graden Wauw!! Heerlijk. Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. En goed om te lezen dat de biertjes ook daar goed smaken 😜. Have fun!
  4. Monique:
    Heel tof Mariska!
    Geniet met volle teugen, enne smaken die biertjes daar net zo lekker als hier??
  5. Mirjam van Dijk:
    13 december 2017
    Heel veel plezier en geniet ervan Mariska!
  6. Corrie van de Pas:
    13 december 2017
    Fijn dat we jou zo kunnen volgen,en het is voor jou niet moeilijk om snel contacten te leggen.
    Geniet vooral van al het moois ,en het mooie weer en de mooie lieve mensen daar.groetjes Jo en Corry
  7. Anita verhoeven:
    13 december 2017
    Wat een verhaal al. En dit is het begin. 😉Gaaf dat je al leuke mensen hebt ontmoet. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van jou reis. Ik blijf je volgen. Heel veel plezier.
  8. Angelique zweegers:
    13 december 2017
    Wat een leuk eerste verhaal. Maak me gek en nog veel plezier
  9. Ad en zus:
    13 december 2017
    Super te lezen dat jij het naar je zin hebt carpe diem dame, was ik maar jong dan was ik ook soms were in they eard, wil je volgen in jou avontuur veel mooie belevenissen, ben jaloerssssssss groetjes van ene ene als ge me ziet zul de me wel kennen doeģggg
  10. Linsey Bottram:
    Hoppa!!! En weg is ze!! Genieten meid!! 🍺☀️☀️☀️☀️
  11. Anita Boullart:
    13 december 2017
    Zo Mariska dat is al zeker een heel goed begin. Geniet ervan. Komt wel goed met jouw. Levensgenieter ;)
  12. Jacqueline:
    13 december 2017
    Hey Mariska, wat leuk om jou zo te gaan volgen. Heel veel plezier en geniet van al het moois en de leuke mensen die je gaat ontmoeten!! Groeten Jacqueline
  13. Yara:
    13 december 2017
    Super leuk om te lezen! Geniet!!!
  14. Marli:
    13 december 2017
    Wauw wat ben ik trots !! 😊 lekker genieten daar zo! Geniet maar van de goedkope biertjes, pff wat mis ik dat haha. Heel leuk geschreven trouwens! Xx miss you
  15. Hein:
    13 december 2017
    Waar is dat gedeelte waar Jack spearow in voorkomt?? Fijn dat je meteen al wat leuke mensen om je heen verzameld! Leuk verhaal, geniet ervan! En stuur anders wat van die warmte deze kant op😉
  16. Jack en marianne:
    13 december 2017
    Fijn om te horen dat de reis goed is gegaan,en al meteen een Nederlands meisje ontmoet .Heel veel plezier en we horen nog van je
  17. Petra van de Wouw:
    13 december 2017
    Leuk om jou zo te volgen Mariska !
    Geniet er maar met volle teugen van,want je bent maar een keer jong.
  18. Anja Geboers:
    13 december 2017
    Een goed begin van een mooie reis! Ik hoop dat de rest ook goed verloopt! Heel veel plezier!
  19. Anita wienholts:
    Wat een avontuur !!
    ,doe voorzichtig, maar vooral genieten !!
  20. Claudia Willems:
    13 december 2017
    Wat een mooi begin van jou nieuwe avontuur , geniet ervan !
  21. Corrie rombouts:
    14 december 2017
    Zo zie dat het helemaal goed gaat. Die zien we zo snel niet terug. Heel veel plezier daar en geniet ervan.
  22. Anneke:
    17 december 2017
    Hey mariska, wat leuk om te lezen zeg en om jou te volgen. Dit gaan we zeker bij houden. fijn om te horen dat je het er al goed naar je zin hebt. heel veel plezier en geniet er van.